Není leták jako leták
Když se člověk rozhodne vsadit na sebeprezentaci ve formě letáků, neměl by skočit po první nabídce, která se k němu dostane. Protože i známá moudrost přece praví, že ‚první vyhrání z kapsy vyhání‘. A kdo by chtěl dodatečně litovat toho, že neměřil dvakrát, než do toho říznul, že?
A tak je třeba shromáždit si co nejvíce různých nabídek a z těchto maximálně zodpovědně zvolit tu nejlepší. Tu, která mu bude nejvíce vyhovovat ve všech ohledech. Zdůrazňuji ve všech ohledech, protože samotný leták také ještě není vším, jsou tu i jiné aspekty, jež je záhodno zohlednit.
Pokud chce člověk leták, měl by pochopitelně sázet v první řadě na špičkovou kvalitu. Na něco, co je tištěné ofsetem nebo alespoň v identické kvalitě. Což rozhodně není u nejednoho z tiskařů pravidlem.
Dále by se měl zájemce starat i o to, na jakém papíře bude jím objednané dílo vytištěno. Zásadně by mělo jít o materiál kvalitní, ovšem i za přijatelnou cenu, a rozhodně není na škodu, pokud si zadavatel může vybrat z více kvalitních druhů takového papíru.
K dobru toho kterého tiskaře je pak záhodno přičíst i to, nabízí-li zákazníkům i různé příklady výhodných kalkulací, aby tito věděli, která z nabídek se může pochlubit tou největší finanční atraktivitou.
A protože není každý zákazník místní, je nespornou předností i to, lze-li učinit objednávku elektronickou formou a hotové tisky si pak nechat zaslat tím nejspolehlivějším a nejrychlejším způsobem až na objednavatelem uvedenou adresu. A to za přijatelnou cenu, případně u dostatečně velké objednávky zdarma.
Zvážíme-li vše zmíněné, zjistíme hravě, kde vyjde tisk letáků levně a zdaleka nejen to. Prostě kde je nejlepší takovou objednávku učinit. Aby měl zákazník z výsledku radost a vyřízení objednávky pro něj nebylo jen trpkým zklamáním. Což by se jinde mohlo klidně stát. V tomto případě ale zaručeně ne.