Každý, kdo někdy zřizoval firmu a chystal se jí uvést mezi konkurenci, většinou kladl důraz především na vizuální podobu propagačních firemních materiálů. Oznámit patřičně světu existenci firmy, je jistě velmi důležité. Právělogotyp a firemní barvy, které společnost potřebuje zviditelnit, jsou úkolem pro grafiky a reklamní agenturu. Možná jste zdatným v malování nebo máte šikovné grafické počítačové programy, ale i přesto je lepší nechat připravit váš grafický manuál někoho, kdo zná všechny zákonitosti, zejména v oblasti polygrafie.
Kalkulace tiskupro vaši představu o celkové ceně vaší zakázky
Rozhodnutí o tom, nechat si zhotovit obchodní a propagační materiály již padlo a teď přijde na řadu vytvořit objednávku pro celkovou zakázku. Nechte si poradit odborníky z reklamní agentury, neboť právě oni už vědí, co taková polygrafická výroba, včetně návrhu grafického provedení obnáší. Podle vaší představy, vypracují předběžný výpočet ceny. Nezapomenou zahrnout také grafické návrhy, zpracování, prepress práce a nakonec i výrobu ve stroji a cenu materiálu, a v neposlední řadě i případnéknihařské práce při konečné kompletaci, laminování, lepení, či skládání. Díky předběžné kalkulaci tiskutak získáte přesnou představu o ceně.
Co vše ze společenských či firemních tiskovin můžete požadovat?
Z firemních např.:
– hlavičkový papír
– letáky
– obálky
– vizitky
– samolepky
– desky
– brožurky
Ze společenských:
– oznámení
– pohlednice
– kalendáře
– vstupenky
– osobní vizitky
– samolepky
Podle vašeho vkusu a také podle dostupných šablon si můžete i samostatně vyrobit nějaké vlastní návrhy, kde si díky online kalkulaci tisku můžete i předem spočítat, kolik vás bude celá objednávka, včetně materiálu, stát. Pokud se na vlastní tvorbu necítíte, jsou vám k dispozici také samostatní kreativní grafici, kteří pro vás udělají všechno, co vám na očích uvidí. Vaši představu promítnou do nápadu, kterému dají konečnou podobu. Vaše spokojenost je jejich cílem.