Rozhodujete se nad tím, že byste začali propagovat, například vaši firmu, pomocí letáků? Tato možnost stále ještě není k zahození. I v dnešní době je možné něco takového využít. Sami se o tom můžete přesvědčit. Jak? Stačí jen číst dále.
Nebojte se dát zákazníkům vědět o vaší službě. Jsou ale věci, které jsou před samotným tiskem letáků potřeba promyslet.
Je třeba zamyslet se nad tím, kdo bude příjemce letáku, zda bude sdělení přínosem apod.
Mějte na paměti, že je potřeba zvolit správný formát. Pokud totiž zvolíte nesprávný, pak na tom neušetříte a možná že ani nezaujmete.
Formátů existuje v dnešní době hned několik. Můžete si vybrat, zda má váš leták být na A4, A5 apod.
Myslet je dobré také na gramáž. Pro letáky je nejvhodnější 140 g/m^2.
Je potřeba promyslet také papír. Pokud vám stačí obyčejné služby, pak vám postačí slabší médium. Pokud byste ale rádi luxusnější služby, pak zvolte silnější médium.
Zapomenout nesmíte ani na barevnost. Právě ta určuje, kolika barvami bude vaše tiskárna tisknout. Je potřeba si totiž uvědomit, kolik barvy bude třeba na rubovou a na lícovou vrstvu. Zvolit si můžete tisk černobílý nebo barevný. Vše záleží jen na vás a vašem přání.
A konečně se dostáváme k samotnému tisku. Existuje několik možností, jak by se daly letáky vytisknout. Mezi nejznámější patří asi tisk digitální. Známý je ale také ofsetový. Každý z nich má ale své výhody i nevýhody.
Jestliže ale chcete, aby byla vaše zakázka rychle hotova, pak doporučujeme tisk digitální. Pokud ale potřebuje stovky kusů, pak bude nejlepší ofsetový tisk. Tisk letáků trvá sice déle, ale za to vás vyjde mnohem levněji.
Měli byste promyslet také to, jaká by měla být trvanlivost a životnost daného letáku. Má se jednat o pozvánku na jedinou akci nebo na výprodej?
Pokud vše dobře promyslíte, pak určitě nemůžete sáhnout vedle.